Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

18+ Szűzen mentem férjhez. Ilyen volt az első szex

A 31 éves Juli vallomása.
Akár hiszed, akár nem, a 21. században is akadnak néhányan, akik szűzen mennek férjhez. Hogy milyen a nászéjszaka szexuális tapasztalat nélkül, arról Juli mesélt nekünk.

- A férjem és én is szűzek voltuk, amikor összeházasodtunk. A nászéjszakánkon még nem veszítettem el a szüzességem, ugyanis nem jött össze a dolog. A férjem nem találta el a megfelelő szöget, és mielőtt belém tudott volna hatolni, már magömlése volt. Túl félénk voltam ahhoz, hogy segtísek neki, meg hát azt se tudtam, mit kéne csinálnom. Rögtön elnézést kért, aztán mindketten elaludtunk. Másnap ugyanígy jártunk, végül az esküvőnk után három nappal jött össze a dolog. Egy picit fájt, amikor belémhatolt, de egy pillanat múlva már nem éreztem semmit, csak azt, hogy ez jó.

Most már 10 éve vagyunk házasok, a szexuális életünkkel minden rendben. Mind a ketten könnyen elélvezünk. Szerintem jó, hogy egyikünknek sem voltak hatalmas elvárásaink a szexet illetően, nem vártuk rögtön az eget rengető orgazmust. Beletelt egy kis időbe, és meglett az is - gyakorlat teszi a mestert. Még ma is van mit tanulnunk a szexről, együtt fedezzük fel a testiség minden örömét."

Nincsenek megjegyzések