Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kemény szavak: Megdöbbentő, amit elárult magáról Hódi Pamela

Most elmondta az igazságot!
Sokan nem gondolnák, de Berki Krisztián kedvese valójában nem szeret kevés ruhában mutatkozni, sőt a kihívó darabokat sem kedveli - írja a Ripost. "Aki ismer, tudja, hogy szégyenlős vagyok, és egyáltalán nem viselek kihívó ruhákat sem. Amolyan fiús lány vagyok, legalább is belül így érzem, és ha lehet, a sportosabb ruhadarabokat részesítem előnyben" - mondta Pamela.

Pamela azt is elárulta, hogy szerinte nincs abban nincs semmi kivetnivaló, ha egy fotózáson bikinit kell viselnie. "Az más, amikor fotózáson vagyok. Olyankor csak néhány ember van jelen, akiket ismerek, és általában csak rövid időre kell hiányos öltözetben lennem, ám amikor egy tévéműsorban állítanak ki a porondra egy szál fürdőruhában, az kellemetlen számomra. A közönségnek van ideje megvizslatni, ezt az érzést nem szeretem. Nem vagyok az a tipikus szexizős lány, néha inkább önbizalomhiányosnak érzem magam" - folytatta.

Forrás Ripost

Nincsenek megjegyzések