Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiderült! Ezért szakított vőlegényével Weisz Fanni

Megrázó vallomás.
Megdöbbentő párkapcsolati titkáról rántotta le a leplet Weisz Fanni. A szerelmesek négy éve alkotnak egy párt, azonban hónapokkal ezelőtt zátonyra futott a kapcsolatuk, amelyet nemcsak a modell családjának rosszallása és a bulvár fokozott figyelme, de a távolság is megnehezített - írja a Lokál.

A gyönyörű modell hónapokig külön élt szerelmétől, Hajmásy Pétertől. A szépség és a sportoló szerelmét Fanni családja nem nézte jó szemmel, de az idő végül őket igazolta: azóta közös otthonba költöztek, és hamarosan egy kisbabát is szeretnének.

– Nagyon szomorú voltam, emlékszem, sokat sírtam, mielőtt kimondtuk volna, hogy ennek vége van köztünk. Azért igyekeztünk a szakítás után tartani a kapcsolatot: sokat írtunk egymásnak, de találkozni nem tudtuk. Én akkor is éreztem, hogy nekem Peti az igazi szerelmem, de hatalmas volt köztünk a távolság, ezért akkor úgy láttuk jobbnak, ha külön folytatjuk az életünket – mesélte Fanni a Lokálnak a szakítás részleteiről, majd Péter vette át a szót.

– Sokat veszekedtünk azokban a hetekben, mielőtt kimondtuk, hogy ennek legyen vége. A különválás azonban nem működött, mert bár nem jártunk csukott szemmel, semmi olyan nem tudott kialakulni az életünkben, ami eltántoríthatott volna minket attól, amiről most már mindketten tudjuk, hogy eleve elrendeltetett – fűzte hozzá a jóképű sportoló.

A szerelmesek újév másnapján döntötték el, hogy nem kínozzák tovább magukat és egymást, és mindent megtesznek azért, hogy együtt élhessék le az életüket. Azóta beköltöztek közös otthonukba, és a családalapítást tervezik, amiről egy igazán megható részletet is megosztott Fanni a Lokállal.

– Peti sokat segített nekem abban, hogy elfogadjam magam. Miután újra összejöttünk, és a gyerekvállalást kezdtük tervezni, azt mondta nekem: nem érdekli, hogy siket vagy halló lesz-e a babánk, akkor is ő lesz a legszerencsésebb kicsi a világon, mert én vagyok az anyukája. Azóta szerencsére számos orvosi vizsgálat igazolta, hogy az én siketségemből nem következik az, hogy a gyerekünk is halláskárosult lesz.

Nincsenek megjegyzések