Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Óriási a baj! Elutasítja az életmentő műtétet a magyar színész

Úgy tűnik, feladta.
A nagybeteg Paudits Béla barátai pénzgyűjtésbe kezdtek, hogy legyen miből finanszírozni életmentő műtéteit, ám ő úgy döntött, nem fekszik kés alá.

– Nagyon hálás vagyok Lajsz András barátomnak, aki elhatározta, hogy összegyűjti nekem az operációkhoz szükséges pénzt, de nem látom sok értelmét. Tudom, hogy ő jót akar, de bél-, gyomor- és fogműtét is kellene, ami milliós tétel. Ennyi pénz nem hiszem, hogy összejönne – kezdte a Ripostnak a Madách Színház egykori sztárja, aki csalódott az orvosokban, és nagyon kemény dolgokat mondott róluk:

– Rengeteg hálapénzt kérnek, anélkül hozzá sem nyúlnak az emberhez. Legutóbb azt kérdezte tőlem egy sebész a kórházban, hogy hoztam-e magammal fűrészt. Folyamatosan megaláznak, nem bízom már bennük. Nem fekszem én már kés alá. Tart a szenvedésem, ameddig tart. Felkészültem mindenre -mondta megtörten a 67 éves színész.

Nincsenek megjegyzések