Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Bevallotta! Kovács Kati zokogott miatta

Könnyezve nézte...
Tegnap éjjelig az Eurovízió lázában égett az ország. Sokan szurkoltak Pápi Jocinak, köztük Kovács Kati énekesnő is, aki a döntő előtt ezt nyiltkozta a Lokálnak.

„Természetesen néztem az elődöntőt, és be kell vallanom, megkönnyeztem Joci előadását, de esélyt azért nem szeretnék jósolni, mert én is jártam annak idején fesztiválokra, rengeteget meg is nyertem, és pontosan tudom, hogy ez mindig az adott pillanatban dől el, a pillanatnyi helyzeten múlik. Magyarul előre teljességgel megjósolhatatlan.

Persze tiszta szívemből neki drukkolok, és ahogyan mindenki, én is örülök, hogy van magyar döntősünk. Amúgy is ez volt eddig a legszínvonalasabb Eurovíziós Dalfesztivál; a csodálatos fénykompozíciók csak emeltek az egész produkción"- tette hozzá a közkedvelt énekesnő.

Nincsenek megjegyzések