Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Esztergályos Cecília vallomása: "60 éves voltam, amikor megállapították, hogy beteg vagyok"

74 évesen sem tétlenkedik Esztergályos Cecília, egy percet sem pihen.
A színésznő elárulta, hogy táskája tartalma viszont bővült, ugyanis a sminkek mellé bekerült a vérnyomásmérő és a vérnyomáscsökkentő is - írja a 24.hu

- Anélkül nem szabad elindulni, bárhol játszom, mindig velem van. Így ha Isten ne adja, felmegy a vérnyomásom, tudom, hogy mit kell bevenni - mondta a színésznő.

Esztergályos arról is mesélt, hogy hiába 74 éves, szeret nagy szerepeket vállalni.

- Szerencsére jól vagyok, az egészségemre külön nem figyelek, ha csak ő nem figyelmeztet engem. Reggel és este beveszem a gyógyszereket, közben meg élek ezerrel.

60 éves voltam, amikor megállapították, hogy beteg vagyok. Akkor három napig belehaltam a dologba, aztán összeszedtem magam, kezelésekre jártam és kész - mesélte a lapnak.

Nincsenek megjegyzések