Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Igazi aljasság: Gáspár Győző barátja kikezdett Bea asszonnyal

Ez nagyon durva volt!
Sokakat foglalkoztat, hogy annak, aki a celebségéből él, lehet-e igaz barátja. Garami Gábor a Blikk TV YouTube csatornáján fellelhető PotyaUtas Gurul a Garami című műsorban nekiszegezte a kérdés Gáspár Győzőnek. Meglepő információtartalma volt a válasznak:

"Volt ilyen - felelte szomorú arccal Győzike. - Most nincs ilyen, mer' az meg kikezdett a Beával! Elmentem haknizni, az meg összeveszett a feleségével, nálunk lakott egy hétig, és én nem hittem el a Beának, de kikezdett a Beával. Úgy kezeltem le a problémát, hogy kidobtam az életemből!"

Nincsenek megjegyzések