Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Így várta haza a felesége Pápai Jocit - Minden férfi erre vágyik

Május 13-án, szombat este tartották a 62. Eurovíziós Dalfesztivál döntőjét, ahol Pápai Joci képviselte Magyarországot. Joci nagyon jól szerepelt Kijevben, a 8. helyet szerezte meg. Mi ezen cseppet sem csodálkoztunk, a dalt csak szeretni lehet, Virág Alexandra érzelemdús táncával kiegészítve pedig egyenesen katartikus élmény volt.
A legtöbb pontot a horvátoktól kaptuk, ők 12-t küldtek, a szerbektől pedig 10 érkezett. Ez még nem lett volna elég az első 10-be kerüléshez, de a közönségszavazatok segítettek: 200 ponttal lett meg a 8. hely.

Jocit itthon természetesen nemcsak rajongók hada várta, hanem a felesége, Anita is, aki különleges "meglepetést" szerzett szerelmének.
Joci a Blikknek mesélte el, hogyan fogadta a családja a verseny után. "A feleségemmel tíz percen át csókolóztam az udvaron, ahogy hazaértem. Ez vasárnap reggel kilenckor volt, a gyerekek még aludtak. Befeküdtem a fiam mellé és délutánig fel sem ébredtem. Utána az egész napot a családdal töltöttem, együtt sétáltunk a Tatai-tó partján."

De nem csak a hosszan tartó csókcsata volt az, amitől Joci hazatérése örökre emlékezetes marad. Mint azt mi is megírtuk, Joci felesége azért nem tudott ott lenni a versenyen szerelmével, mert éppen egy plasztikai klinikán feküdt - mellműtéte volt. "Két gyereket szültem, sokan tudják, ez gyakran mivel jár. Sokáig szoptattam, a melleim pedig végül megsínylették, sokkal kisebbek lettek" - nyilatkozta Anita a Best magazinnak.
Mire Joci hazaért, Anitát már kiengedték a kórházból, így az énekes végre megcsodálhatta a felesége megújult külsejét. Most őszintén: nem erre vágyik a legtöbb férfi?



Forrás: Femcafe.hu

Nincsenek megjegyzések