Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Iszonyatos, ami Polyák Lillával történt. Igazi csoda, hogy túlélte

„...az autó húsz méterrel arrébb volt, mint ahol én voltam." 
Peller Mariann „Utazás a lelked körül” című műsorának legújabb vendége, Polyák Lilla gyerekkorában rettegett a halál gondolatától, amit meglepő módon egy közeli hozzátartozójának elvesztése oldott fel benne. A LifeTv ezoterikus műsorának vendége őszintén beszél édesapja elvesztéséről és természetfeletti élményeiről.

Polyák Lilla ateista családban nevelkedett, emiatt úgy érzi, hogy gyerekként nem volt elég információja arról, hogy mi várja az élet után.

„Az ember idővel olyan utakat keres, amik szimpatikusak a számára, vagy amiben hinni tud”- mondja Lilla, aki gyerekkorában rettegett az elmúlással járó űrtől, és végül a spiritualitásban találta meg a keresett válaszokat.

A színésznő tizenegy éves volt, amikor édesapja váratlanul szívinfarktust kapott és életét vesztette. „Addig féltem a haláltól, de már nem félek, mert apukám is „túlélte””- meséli Lilla, aki később is érezte úgy sokszor, hogy édesapja a halála után is segíti őt és vigyáz rá.

A legmélyebb nyomot egy autóbaleset hagyta benne, amire azóta is csodaként tekint. Megpördült a négysávos autópályán, majd elvesztette eszméletét. Az első emléke, hogy egy mocsárban fekszik, és arról beszélnek a háttérben, hogy vajon túlélte-e.

„Feküdtem a sárban, az autó pedig húsz méterrel arrébb volt, mint ahol én voltam. Kivertem a fejemmel az ablakot és valahogy úgy pörgött le rólam az autó, hogy nem történt semmi bajom. Kaptam egy nyakmerevítőt és három nap múlva otthon voltam”- mondja a színésznő, aki azóta sem beszélt sokat az esetről.

Abban a pár percben, amíg eszméletlenül feküdt a sárban úgy érezte, mintha visszatekernék az időt, és ekkor olyat látott, amit azóta sem tud elfelejteni.

„Láttam a fejfámat és rá volt írva kis fehér betűkkel, hogy élt 21 évet”- emlékezik vissza Lilla, aki a baleset után még két évig érezte orrában a sár szagát.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések