Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pápai Joci drámája: lemarad a családjáról az Eurovízió miatt

Élete egyik legmeghatározóbb élménye Pápai Joci számára az Eurovíziós Dalfesztivál. Az énekes nagyon élvezi, hogy hazánkat képviselheti, de bármennyire is nagy lehetőség ez számára, nagyon nehéz pillanatokat él meg. Életében először van ugyanis ennyi időt távol a családjától, fontos történésekről maradva le az életükből.
– Nekem a világon a legfontosabb dolog a családom, és be kell vallanom, bármennyire is nagy dolog, hogy én itt lehetek, mint magyar előadó, hatalmas harcok dúlnak a lelkemben. Megvisel, hogy nem tudok ott lenni velük, és lemaradok dolgokról, mint például arról, hogy kiesett a hatéves kisfiam, Zalán első foga. Pedig én vagyok a családban a fogtündér, a lányomnál, Hannánál is én voltam. Amikor megkaptam a fotót róla a feleségemtől, el is sírtam magam – vallotta be a ­fiatalember, aki a sok kijevi program ellenére sem mindig viseli jól, hogy távol van a szeretteitől.

– Sosem töltöttem el nélkülük hat napnál többet, így igen, vannak pillanatok, amikor nagyon hiányoznak, de persze mindennap beszélek velük – árulta el az énekes, aki egy másik fontos eseményről is beszámolt a kis család életéből. – A fiam most aludt először nem az anyja mellett, ami azért nagyon nagy lépés, mert eddig erre nem volt hajlandó. S erről is lemaradtam! Persze valamit valamiért, most nekem itt, Kijevben kell teljesítenem, de azért ezek nehéz dolgok.

Pápai Joci persze teljes erőbedobással vetette bele magát az események sűrűjébe, ismerkedett, részt vett egy nagy városnézésen és partikon is, mert szerinte szükség van arra, hogy néha kikapcsoljon.

– Nagyon tetszett Kijev, teljesen más, mint amire számítottam, kellemesen csalódtam. A vörös szőnyegen való bevonulás is az ínyemre volt a nyitóbulin, élvezem ezt az egészet, de nem hagyom, hogy emiatt elszálljak, vagy azt gondoljam, hogy már egész Európában sztár leszek – jelentette ki a józan gondolkodású fiatalember, aki mindent beleadott, hogy méltó módon képviselje hazánkat.

Sikerrel vette

A nyolcadik versenyzőként lép színpadra az Eurovíziós Dalfesztivál szombat esti döntőjében Pápai Joci, miután továbbjutott a csütörtök esti elődöntőből.

Az énekes egy dologra különösen büszke.

– Nekem már az győzelem, hogy egyetlen romaként a döntő résztvevője lehetek – fogalmazott Joci az elődöntő után.

– Valóra vált az álmom, együtt elértük, amiért hónapok óta keményen dolgoztunk – tette hozzá Joci, akinek Origo című dalát nagyon szeretik Kijevben.

Forrás: blikk.hu

Nincsenek megjegyzések