Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Pici pálinkával lazít néha Dér Heni

Titkot árult el Juhos Zsófi a mesteréről, Dér Heniről a Vigyázat, gyerekkel vagyok! forgatásán: olykor pálinkájával oldja a stresszt.
Dér Heni és Juhos Zsófi évekkel ezelőtt, még az Ének iskolája előtt ismerkedtek meg, Heni tanította énekelni Zsófit. Azóta is elválaszthatatlan párost alkotnak, hiszen a Sztárban Sztár meg egy kicsi versenyén is együtt voltak, legutóbb pedig Ördög Nóra műsorában szerepeltek vendégként.

– Mit csinált Heni minden alkalommal a színpadra lépés előtt? – hangzott el a kérdés a Vigyázat, gyerekkel vagyok! műsorában, amire Juhos Zsófi azt a választ adta, hogy az énektanára a fellépés előtt néha legurított egy-két páleszt. Ezzel kapcsolatban a Bors felhívta az énekesnőt.

– Ha beteg a hangom, vagy stresszes vagyok, akkor is maximum egy pálinkával szoktam oldani magam. Nem szoktam inni, csak, ha nagy tétje van az előadásnak és izgulok. A Sztárban Sztár meg egy kicsi idején például azért izgultam, mert nem egyedül dolgoztam a fellépésen, hanem többedmagammal. Ráadásul mindenki meg volt fázva, és próbáltam egy kicsit gyógyítani magam – mondta nevetve Dér Heni a Borsnak.

– Nagypapámnak van minőségi, saját főzése, és ez nálunk kuriózumnak számít – mondta az énekesnő.

Forrás: BorsOnline.hu

Nincsenek megjegyzések