Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Tatár Csilla: "nagyon durva menet a gyereknevelés"

Családi életéről vallott a sztár
A Diéta&Fitnesz májusi interjút készített Tatár Csillával. A sztár előre megosztott egy kis részletet a közösségi oldalán:

"Utálom a hazugságot, a vetítést: nem akarok úgy tenni, mintha az életem tökéletes lenne, mintha soha semmi problémával nem kellene megküzdenem...nem szeretem, ha valaki ezt mind letagadja és csak a jóról, szépről beszél.

Miért nem lehet felvállalni, hogy igenis, nagyon durva menet tud lenni a gyereknevelés? Az egész életünk megváltozik, ilyenkor szembesülünk a saját korlátainkkal. Láttam a tökéletesnek mondott életeket, a kisimult édesanyákat, a könnyű várandósságot és szülést. Azt hittem, sétagalopp lesz.

És amikor szembesültem a nehézségekkel, azt hittem, bennem van a hiba. Hiszen mindenki azt mutatja a közösségi oldalakon, hogy ez baromi egyszerű. Akkor nekem ez miért nem megy mindig ilyen könnyen?"

Nincsenek megjegyzések