Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Csákányi Eszter nem bánja, hogy nincs gyermeke

Csákányi Eszter már gyerekkorától kezdve nem akart olyan lenni, mint a többiek, ez a felfogása pedig egész életén keresztül végigkísérte.
A színésznő egy picit sem bánta meg, hogy nem él együtt egy férfival sem, illetve hogy nem született gyereke. A Best Magazinnak árulta, el, hogy a családja egyáltalán nem várta el tőle, hogy férjhez menjen.

"Tudták, hogy rendben van az életem, és nekik ez elég volt.[...] Igen, jó lenne ha lenne valaki mellettem, de nem vagyok hajlandó belerokkanni abba, hogy nem élek senkivel. [...] Nem bántam meg, hogy nem született gyerekem, igazából semmit sem bántam meg. A személyiségem vitt erre az útra, így elégedett és boldog vagyok."

Forrás: Blikk.hu

Nincsenek megjegyzések