Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Elárulta bomba alakjának titkát Horváth Éva

Horváth Éva bikinis fotóval mutatta meg, hogyan fest az alakja egy hónappal a szülés után. A kismama a Blikknek elárulta, abban, hogy ilyen hamar újra ennyire csinos, a fogyókúrának semmi szerepe nem volt.
– A fogyókúra és én két teljesen különálló fogalom vagyunk. Sosem fogyókúráztam, és ezután sem fogok. A terhesség alatt viszont meglepően édesszájú lettem, és nagyon kívántam a csokit, ami a szülés után is megmaradt. A hagyományos csoki helyett viszont glutén-, laktóz- és cukormentes csokit eszem, mert glutén- és laktózérzékeny vagyok. Ez a csoki ráadásul nem hizlal, és nagyon egészséges – mondta el Éva, aki aki blogján ad tippeket az anyasággal és a szépségápolással kapcsolatban a követőinek.

– Még van pocakom, de ez most másodlagos, az a legfontosabb, hogy a kisfiamat tápláljam és vele legyek – tette hozzá a műsorvezető, aki örömmel mesélt a babáról. – Kristóf nagyon aranyos, jó baba, leköti az, hogy egyfolytában nézelődik, ezért Skubika a beceneve. Egy kicsit kezd ugyan elkényeztetett lenni, mert neki nem elég az, hogy ha leteszem magam mellé, igényli, hogy mindig nézzem, és folyamatos szemkontaktus legyen köztünk – tette hozzá a modell.

Blikk.hu

Nincsenek megjegyzések