Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Peller Anna különös betegségéről vallott

Hihetetlen energiája van Peller Annának, aki a férjével most már húsvét óta minden hétköznap hajnalban kel, hogy a Reggeli műsort levezényeljék.
Annával és Mikivel az RTL Klub Reggeli stúdiójában jógáztunk,  hiszen számukra ez volt a legideálisabb helyszín. Pár hete a házaspár hétköznapjai – amikor még a város alszik – ezen a színes, hangulatos és otthonos helyszínen kezdődnek.

Félretolva a kanapét és a foteleket, leterítettük a jógaszőnyegeket, és mintha csak egy magánórán lennénk a házigazdáknál, úgy vágtunk bele a jógaórába. Bevallom, Lukács Miki mellett nehéz komolynak maradni, így erre nem is törekedtem, ebből pedig egy vidám, nevetésekkel és jókedvvel megspékelt óra lett.

Az ászanákkal való ismerkedést egy napüdvözlet mozdulatsorral kezdtük, hogy bemelegedjenek az izmok, és energikusan kezdjük a jógaórát. Peller Annáék meglepően könnyen követte a testtartásokat, megszakítani csak akkor kellett a gyakorlást, amikor Miki vicces felvetései miatt kacagásban törtünk ki. 

"Meglepett, hogy milyen jólesett a testemnek a jóga. Bizonyos pózokban éreztem, hogy a nyújtások, lazítások hatására felszabadulnak az izmaim. Megfigyeltem azt is, hogy vannak olyan mélyizmok, amiket egyáltalán nem használok, és jóga közben ezeket is próbáltam tudatosítani. Nagyon tetszett, kellene jógáznom, ha lenne rá időm” – kezdte Anna.

Miki, miután két ászana között „Amikor a Bhagavad-gítát a Kalevalával összevetettem…” kezdettű mondattal előadott egy vicces stand-upot, azt is bevallotta, hogy másra számított. 

"Nekem is jólestek a nyújtások, de még jobban a lazítások, és rájöttem arra, hogy ez a jóga nem is olyan könnyű, vannak benne komoly erőnlétet igénylő tartások. Egy óra alatt ezektől a pózoktól izomláz is kialakulhat, és a rendszeres gyakorlással komoly állóképességre tehet szert a férfiember” – magyarázta Miki.

Miután egy látványos pózzal megidéztük a többkarú Siva istenséget, arról faggattam a párost, ők hogyan állnak a spiritualitás és a hit kérdésével.

"Érdeklődöm a spirituális témák iránt, mert hiszek benne, hogy van egy felettes énünk. A jógához tartozó hitvallás is érdekel, hiszen itt nemcsak a testedzésen van a hangsúly, hanem fontos a hozzá kapcsolódó filozófia is. Bevallom, még keresem az utam, ezért nyitottan állok a hit kérdéséhez. Miki viszont máshogy gondolkodik, pedig régebben ő is kereste a bizonyosságot, még regressziós hipnózisra is elment, ugye?"

"Így van, ez egy mély hipnotikus állapot, amikor előző életeidbe is vissza tudsz menni. Igaz, én nem mentem vissza az elmúlt életeimbe, de ha sikerült volna is, úgy gondolom, az sem bizonyíték semmire. Szerintem az emlékek genetikusan is öröklődhetnek. Emellett jártam agykontrollra, és jósnőnél is voltam. Ezek a dolgok akkor működnek, ha hiszünk bennük. Amíg számomra nem tudják tudományosan bebizonyítani, hogy léteznek előző életek, földönkívüliek stb., addig nem hiszek benne” – magyarázta Miki.

Annát arról is faggattam, mennyire figyel oda az étkezésére, és szokott-e drasztikusan diétázni, és odafigyelni az életmódjára.

"Időszakosan elhagyom az étrendemből a húst, és akkor sokkal tisztább a tudatom, jobban érzem magam, kiegyensúlyozottabb és harmonikusabb vagyok. A diétákkal vigyáznom kell, mert van egy betegségem, aminek az a neve, hogy Aurás migrén, ami a fejfájáson kívül még számtalan borzalmas tünetet produkál, például rosszul látok. A drasztikus diéták előhozzák ezt a betegséget, ha a szénhidrátot megvonom magamtól, vagy felborítom a táplálkozásom, akkor azonnal jelentkeznek a tünetek. Ma már jobban tudom ezt kezelni, mert megtanultam, meddig mehetek el, amikor fogyókúrába kezdek, vagy megváltoztatom az étrendemet” – mondta Anna, majd a sárga kanapéra kucorodva összeültünk egy közös kis csilingelő relaxációra. 


NLCafé.hu

Nincsenek megjegyzések