Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Vajna Tímea egyelőre nem szüli tele a Kárpát-Medencét

Nem érzi úgy Vajna Tímea, hogy szülni akarna, épp ezért nem is tervez most kisbabát. A saját akcentusát viszont ő sem szereti.
Vajna Tímea arról beszélt a Borsnak, miért nem foglalkoztatja a szülés: szerinte neki nem azt rendelte a sors, hogy fiatalon férjhez menjen és gyereket szüljön, nem is akar. Úgy véli, nem kell mindenkinek szülnie.

Beszélt az akcentusáról is, miután sokakat felháborított, hogy Ti­minek féléves amerikai tartózkodás után már akcentusa van.

„Tényleg borzasztó akcentusom van. Már Andy előtt is szörnyen be­széltem, amióta viszont vele vagyok, ez tovább romlott. Andy akcentussal beszél, és én átvettem tőle. Nagyon jó a hallásom, és nyolc év alatt, amióta együtt vagyunk, átvettem ezt a hülye akcentust” – mondta.

Nincsenek megjegyzések