Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Fájdalmas: gyászról vallott Nádai Anikó, nagyon nehéz volt neki...

Rettenetes.
Nádai Anikó a Borsnak nyilatkozott jelenlegi életéről, most úgy érzi, hogy megtalálta helyét és boldogságát az életben. De nem volt ez mindig így, nemrég nagyon kemény időszakon ment keresztül. Szakított egykori szerelmével, gyermekének apjával, ráadásul egy ideig munka nélkül maradt. A különválásról mesélt, elmondta, hogy szerinte meg kell gyászolni a kapcsolatot, nem szabad egyből fejest ugrani a következőbe - írja a Blikk.

"Szerencsés vagyok, mert könnyen túl tudok lépni dolgokon, meg tudom magyarázni magamnak, hogy mi miért történik. Nem fogom azt füllenteni, hogy nem volt mélypontom az utóbbi fél évben, mert volt. Engem is sok minden megviselt. Lezárult az ötéves kapcsolatom, azzal a férfival, akivel közös gyermekünk született. Kell egy kis időt adni magunknak, hogy meggyászoljunk egy kapcsolatot, nem szabad rögtön fejest ugrani a következőbe" - árulta el a Borsnak.

Nagyon nehéz lehetett neki egy kicsi gyerekkel, egy olyan élethelyzetben találta magát, amivel sokan küzdenek még mellette. Talán ezért is olyan derűlátó: "Még sok százezren vannak ezzel így, de megoldják. Én is megoldom. Mi könnyű? De nem panaszkodom. Úgy érzem, nagyon szerencsés csillagzat alatt születtem, hiszen vidéki kislányként eljutottam idáig, van egy önálló műsorom, ami a nevem alatt fut. Van egy egészséges kisfiam. Minden rendben van. Tényleg, mi okom lenne panaszkodni?"

Bármennyire is pozitívan áll az élethez, azért ő is tudja, érzi, hogy szakítás által sérült: "Alapvetően azok az emberek, akik sérülnek, utána valamivel bizalmatlanabbul nyitnak egy új felé. Mindenkinek kell idő, hogy rendezze magában a dolgokat. Nekem is kellett. De nem büntethetek mást, mert csalódtam az előzőben. Szerintem ez általánosságban igaz. A szerelem nagyon jó dolog, jó, ha van!"

Nincsenek megjegyzések