Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kitálalt Benkő Dániel fiatal szerelme, ezt ki gondolta volna?

Bár az angyalarcú Bazsarózsa először hazáig futott a lantművész férfiasságának láttán, később még szakított is Benkő miatt! Most elárulta, miért…
Bár sokan összesúgnak a háta mögött, a mindössze 19 éves Bazsarózsa büszkén vállalja kapcsolatát a nála közel 50 évvel idősebb Benkő Dániellel. Bár a különös életvitelű lantművésznek – állítása szerint – Bazsa már az 501. nő az életében, két éve élnek lángoló szerelemben!

A csinos táncművész persze nagy kockázatot vállalt, hiszen 5 évig tartó kapcsolatát rúgta fel Benkő miatt, akit nagyon szívesen megajándékozna egy kisbabával.

Kitálalt Benkő Dániel fiatal szerelme, ezt ki gondolta volna?

“Öt éve voltunk együtt a párommal, már megvolt a gyűrű, az eljegyzési ceremóniára készültük, amikor az utolsó pillanatban nemet mondtam. Rájöttem, hogy nem vagyok boldog, nem akarok tovább szürke, hétköznapi életet élni, és Dániel miatt elhagytam a vőlegényem”– ismerte el a Lokálnak Bazsa, aki azóta a világ legboldogabb nőjének tartja magát, a lantművészre mesterként, önmagára pedig múzsaként tekint.

“Dániel teljesen átformált engem, a gondolkodásmódom, a külalakom, a szexualitásom. Megtanított mindenre, de legfőképp arra, hogyan bánjak a testemmel. Mindig szerettek a fiúk, mert mindent megadtam az ágyban, de én nem élveztem a dolgot. Mindig annak örültem, hogy adhatok, és nagyon furcsa volt megszoknom és elfogadnom, hogy Dániel kényeztet” – hangzott a szokatlan vallomás.

Forrás: Ripost

Nincsenek megjegyzések