Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

A bántalmazott Szil­ágyi Ist­ván sokkoló szavai: én juttattam börtönbe a fiamat

Továbbra is önmagát okolja fia tettéért a legendás színész.
Mint ismeretes, Szilágyi István fia, Péter előzetes letartóztatásban ül - súlyosan bántalmazta az idős színészt. Szilágyi István viszont a kezdetek óta önmagát okolja a történtekért. A mai napig nem tudta feldolgozni a történteket. Nem az háborítja fel, amit Péter vele tett, hanem hogy ezért akár 5 év börtönt is kaphat.

„Minden az én hibám, olyat mondhattam neki, ami neki nem tetszett. Nekem kellett volna jobban odafigyelni, mert tudom, hogy hirtelen haragú. Ezért, most nekem kell intézkednem, hogy hazajöhessen. Megígérte, hogy többet nem tesz ilyet és én hiszek neki. Minden követ meg fogok mozgatni, hogy kihozzam onnan, ahová én juttattam… Az biztos, hogy én belehalok, ha börtönbe kerül. Már most nagyon hiányzik.” - idézi a Ripost a színészt.

A szakemberek előtt nem ritka a jelenség, hogy valaki önmagát okolja egy bántalmazó kapcsolatban, ám segíten ilyenkor nagyon nehéz...

Forrás: ripost.hu

Nincsenek megjegyzések