Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Bevallotta: Döbbenet, de ennyit hízott Szűcs Judith a nyáron

Elárulta, hány kilót szedett fel...
A ’80-s évek diszkó királynője augusztus 15-én lesz 64 éves. Szűcs Judith  elképesztő formában van, jó pár évet letagadhatna és mai napig rengeteg fellépése van.

- Nagyon sűrű a nyaram, előfordult, hogy a nagy kánikulában egy nap két-három fellépésem is volt. – mesélte az énekesnő. Ha tehetem, minden évben kilátogatok nővéremhez Görögországba. Panni Athén mellett egy kis faluban él, ami egy csodálatos hely. 

Most egyedül utaztam ki és sikerült teljesen kikapcsolódnom. Tíz napig csak pihentem, még a városi sétákra sem sminkeltem, sokat napoztam, jókat ettem-ittam és három könyvet elolvastam. Két kiló talán felszaladt rám, de nem foglalkoztam ezzel.

Nincsenek megjegyzések