Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ezt gondolja Korda György Vajna Timiről

Néhány hónapja még senki nem gondolta volna, hogy egy mondatban fogják majd emlegetni Vajna Tímeát és Korda Györgyöt. Ahogyan azt is sokan szürreálisnak vélték, hogy egy filmben szerepeljenek. Pedig...
Tegnap mutatták be a hazai mozikban a Pappa Pia című musicalt, melyben többek közt Nagy Feró, Vajna Timi, és a Korda házaspár is szerepelt.

A Pappa Pia kapcsán a a népszerű táncdalénekes az AC News-nak mesélt arról, hogyan és milyen körülmények között ismerkedett meg Timivel, akiről a személyen találkozás után gyökeresen megváltozott a véleménye…

– A Pappa Pia forgatásán találkoztam életemben először személyesen Vajna Timivel. Annyira kedves volt, hogy azt alig hittem el. Az emberek furcsákat gondolnak róla a médiában megjelent hírek miatt, de szerintem ő pont az ellenkezője. Barátságos, és egyáltalán nem nagyképű. Hatalmas csalódás volt számomra, de a pozitív értelemben - kezdte az AcNews-nak az énekes. 

– Nem csinált ő semmilyen előnyt abból, hogy kinek a felsége. Ugyanúgy kivette mindenből a részét a forgatáson. Bár azt meg kell hagyni, hogy kicsit kiszúrt velem a munka közben, mert azt hittem lassabban fog menni azzal a Jetskyvel. Úgy száguldozott, hogy alig bírtam követni – mesélte az énekes.

Nincsenek megjegyzések