Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kitálalt az énekes: 8 év után elárulta, miért verte meg egykori szerelmét

A most 28 éves Chris Brown 2009-ben emelt kezet Rihannára. Az énekes úgy megverte barátnőjét, hogy kórházi kezelésre szorult. Brown most egy friss interjúban elárulta, mi történt pontosan aznap este - írja a Femcafe.
Az egész egy Grammy-gálát megelőző bulin kezdődött, ahol feltűnt egy nő, akivel az énekes korábban kavart. Rihanna kiakadt, Chris pedig állította, nem tudott róla, hogy ő is jön a partira. Az énekesnő sírt, így inkább hazamentek. Az autóban hazafelé Rihanna talált egy olvasatlan üzenetet Brown telefonjában a nőtől, aki azt írta, ott lesz az eseményen.

"Kezdett nagyon kiakadni, eldobta a telefont és azt kiabálta, gyűlöl. Egy Lamborghiniben ültünk, nem volt túl sok hely, ő pedig elkezdett ütlegelni, ahogy ért. Emlékszem, próbált megrúgni. Ezután én tényleg megütöttem őt" - mondta Brown, aki zárt ököllel vágta arcon Rihannát, akinek felszakadt a szája. Az énekes sokkolódott, látta, hogy vérzik a barátnője.

Állítása szerint Rihanna az ütéstől még dühösebb lett, valódi küzelem alakult ki kettőjük között. El akarta venni Chris Brown telefonját, hogy kihajítsa az ablakon. Az énekes ezt nem hagyta. Az énekesnő belemarkolt barátja férfiasságába, hogy így okozzon fájdalmat. Ekkor Brown megharapta őt, az autóval pedig egy parkba hajtott, ahol félreállt.

"Csak szerettem volna abbahagyni a harcot, megoldani ezt a helyzetet. Szerettem a barátnőmet, nem akartam bántani".

Nincsenek megjegyzések