Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Most mindent elmondott Szabó Zsófi: Ezért csalódott nagyot férje az anyósában

Zsófi elárulta, hogy mi volt az oka...
A 28 éves Szabó Zsófi Peller Mariann műsorának (Utazás a lelked körül) volt a vendége. A gyönyörű műsorvezető, a vallásról, a családról és a házasságról beszélt. Fiatalkorában keresztény iskolába járt, édesapjától is a keresztény tanításokat örökölte, de nyitott személyiségnek tartja magát - írja a Femcafe. "A kereszténységbe nem fér bele, hogy higgyünk a természetfeletti dolgokban, én mégis hiszek. A felsőbb énemtől hét dolgot kértem, és mind a hét teljesült. A férjem volt az egyik" - mesélte Zsófi, aki nem titkolja, édesanyjával nagy harcai voltak.

"Amikor apukám meghalt, át kellett vennem a családfő szerepét. Anyukám lelkileg elveszett, mert nem tudott engem annyira irányítani, amennyire szeretett volna" - mondta.

Zsófi nehezen tudta feldolgozni, hogy édesanyja először nem fogadta el férjét roma származása miatt. "Zsolti akkor nagyot csalódott, és azt gondolom, hogy hatalmas gesztus a részéről, hogy meg tudott bocsátani anyukámnak. Én is megbocsátottam neki, empatikusabb szemmel nézem már őt. Megértem, hogy mitől félt, és tudom, hogy nagyon szeret, ami minden rossz döntése alól felmenti" - mondta a sztár a Femcafe-nak.

Nincsenek megjegyzések