Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Dráma: Rohammentő szállította kórházba a magyar színészt

Zana József egészségi állapota az utóbbi hónapokban nem volt túl jó: műtötték a gerincét, visszérrel is operálták, legutóbbi alkalommal pedig annyira rosszul lett otthonában, hogy azonnal hívnia kellett a rohammentőt - írja a Ripost. Azonnali orvosi segítségre volt szüksége, különben nagy baj is történhetett volna...

"Borzalmasan szédültem, már szinte nem is láttam! Nagyon megijedtem! Kész csoda, hogy volt annyi lélekjelenlétem, hogy felhívjam a mentőket, akik azonnal megérkeztek. Bevittek a kórházba, az orvos megállapította, hogy teljesen kiakadt a vérnyomásom. Egy hétig kellett bent feküdnöm, új gyógyszereket kaptam. Most már jól vagyok, mintha kicseréltek volna" - mondta Ganxsta Zolee édesapja.

Nincsenek megjegyzések