Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hoppá! SMS-ben közölte édesanyjával a TV2 műsorvezetője, hogy férjhez ment

Mádai Vivien és édesanyja, Ildikó között híresen jó a kapcsolat, amit eleinte a távolságnak, egy ideje pedig a közelségnek köszönhetnek.

Ildikó, mint minden édesanya, igyekezett megóvni lányait azoktól a hibáktól, amiket fiatal korában ő is elkövetett. Így utólag visszagondolva, nem mindig sikerült. A legjobb példa erre a korai házasság:

– A lányom huszonkét éves volt, amikor először férjhez ment. Ezzel nem is lett volna semmi probléma, hiszen a szerelemben nem számít a kor – meséli Ildikó a Story magazinnak. – De mi úgy tudtuk, hgoy elutaznak kicsit kikapcsolódni Amerikába, aztán egyszer csak jött egy SMS: „Anya, férjhez mentem!” Nem örültem a hírnek, és nem a házasság miatt, hanem azért, mert kihagyott minket belőle. Igaz, én pontosan ugyanezt tettem a szüleimmel. Az első házasságkötésemen nem voltak jelen, amit hosszú éveken keresztül nagyon bántam. Erre visszakaptam a lányomtól. Ráadásul az ő házasságának is válás lett a vége. Mindkettőnknek a második házasság jött be.

Nincsenek megjegyzések