Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kiderült! Komoly betegséggel küzd az X-Faktor sztárja

Segítségre szorul.
Rengeteg néző szívébe belopta magát az X-Faktor egyik versenyzője, a gyönyörű hangú, tehetséges Lengyel Anna.

Azt azonban eddig csak kevesen tudták, hogy a harmonikus családi háttér és a sikerek ellenére a lánynak gyermekkora óta depresszív időszakai vannak.

A színésznőnek készülő lány Londonban szeretne tanulni. Szerencsére sokat utazott, megismerkedett különböző kultúrával, ami által nyitottá vált. Édesanyjának angoltanári és jógaoktatói végzettsége van, édesapja pedig ügyvéd. Ki gondolná, hogy ilyen háttérrel valakinek lelki problémái lehetnek…

– Kiskoromban voltak depresszív időszakaim. Bezárkóztam, nem ettem, nem ittam, végül kiszáradtam, akkor kórházba vittek a szüleim. Azóta is néha visszatér ez az állapot, ezért szakemberhez járok. Sokan cikinek tartják, ha valaki egy lélekbúvárral osztja meg az érzéseit, de nincs igazuk: a legokosabb, amit ilyen helyzetben az ember tehet, ha szakemberhez fordul – magyarázza Anna a Best munkatársának, és azt is elmondta, mennyire hálás szüleinek azért, hogy annak idején nem intézték el a viselkedését egy legyintéssel, mondván csak hisztizik.

Annának természetesen a színház és a zene is sokat segít, hogy lelkileg feltöltődjön: „Művészléleknek tartom magam, és szerintem az sosem baj, ha egy előadónak kicsit zavaros a lelke. Viszont fontos, hogy legyen mellette egy hozzáértő ember, aki ügyel a pszichéjére.”

Nincsenek megjegyzések