Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Kitálalt a Sztárban Sztár énekese: Kisgyermekes anyát csábított el a párjától

„Kértem, lépjen ki a kapcsolatból és éljen a fiával együtt velem."
Horváth Tamás, a Sztárban Sztár énekese húsz éves volt, amikor beleszeretett párjába, a nála 7 évvel időseb Andiba. A történet pikantériája, hogy mindketten kapcsolatban éltek, ráadásul Andinak nemcsak párja volt, hanem egy kisfia is.

– Persze, rögtön kiderült, hogy Andi idősebb nálam, és gyereke is van, de egyáltalán nem érdekelt. Egymásba szerettünk, és tudtunk, hogy ez jóval több holmi fellángolásnál – meséli a színész a Best-nek. Persze, nem volt ez olyan egyszerű, hiszen a környezetük ellenezte a kapcsolatunkat, Andiban is sok kétség merült fel az elején, hiszen hozzá képest Tamás gyerek volt.

– Igazából azt sem tudtam, mit vállalunk, csak azt, hogy nagyon szeretem, és bármit megtennék azért, hogy együtt legyünk. A mai napig nehezen hiszem el, hogy végül mindent feladott értem. Jó anyagi körülmények között élt a párjával, aztán jöttem én, és arra kértem, lépjen ki a kapcsolatából és éljen a fiával együtt velem. A szerelmen kívül mást nem tudtam adni neki, de ő bízott bennem.

Azt, hogy Andi jó döntést hozott az eltelt, együtt töltött öt év bizonyítja, szerelmüket pedig januárban egy maldív-szigeti esküvővel pecsételték meg.

Az énekes nemcsak Andi párja lett, hanem kisfia, Dávid nevelőapja is.

– Eleinte féltem attól, hogyan fogad majd, de azt gondolom, az elmúlt öt év minket igazol. A neveléséből is megpróbálom kivenni a részem, de nem vagyok szigorú vele… Bevallom, korábban nem igazán volt felelősségtudatom, de Dávid miatt megtanultam, milyen alakire odafigyelni, aggódni érte.

Szerelmüket látva joggal merül fel a kérdés, nem szeretnék-e megkoronázni kapcsolatukat egy kisbabával, de egyelőre azt gondolják, most hármasban teljes az életük.

(Best)

Nincsenek megjegyzések