Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Várkonyi Andrea drámai vallomása: "Nem mertem bevállalni a csoportterápiát"

A FEM3 műsorvezetője utolsó évét kezdi pszichológia szakon. Amellett, hogy majd szeretne terápiás kezelésekkel foglalkozni, az elmúlt négy év az egyetemen a saját családjában is nagy segítségére volt – mind párja, Bochkor Gábor jobb megértésében, mint lányuk, Nóri nevelésében.
– Gábort például ma már más szemüveggel nézem. Sokkal elfogadóbb vagyok, jobban értem, miért történik valamik és ha rossz napja van, és az konfliktust szül, nem veszem magamra – meséli Andi a Bestnek, és azt is elárulja, hogy az esetleges viták hevében nem lehet a tanultakat használni. – Tizenegy éve vagyunk együtt, amikor belép az ajtón, a köszönéséből tudom hogy van. Nem tudom, mikor akasztottuk össze a bajszunkat utoljára, de ma már nem duzzogok, hanem képes vagyok hamar békülni egy puszival, egy simogatással – folytatja FEM3 műsorvezetője, aki saját viselkedéséről is többet tud, amióta iskolába jár.

– Amikor valaki elkezd pszichológiát hallgatni az egyetemen, nagyon hamar rájön, hogy elengedhetetlen a lelkében a nagytakarítás. A hallgatók egyéni vagy csoportos önismereti terápiára járnak. Mivel ismert ember vagyok, nem mertem bevállalni a csoportterápiát… Nem akarom aztán a legmélyebb dolgaimat kifacsarva az újsásokban visszaolvasni.

Nincsenek megjegyzések