Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Először beszélt a szakításról Hódi Pamela

Az egykori álompár, Hódi Pamela és Berki Krisztián két hete szakított egymással. Bár akkor mindketten megerősítették a hírt, egyikük sem mesélte még el, miért történt.
Talán ezekre a kérdésekre adott választ Pamela Várkonyi Andrea hétfő esti Micsoda nők! című műsorában, amikor a tökéletes párkapcsolat témakörröl átnyergeltek a szakítás témájára.

Berki Krisztián exe meglehetősen sokat és vehemensen beszélt az érzéseiről. Érezni lehetett, hogy friss emlékek élnek benne:

„Nálam volt ilyen, több mint egy évig tartott. Magamnak sem tudom bevallani, hogy nem vagyok szerelmes. Ez csak akkor megy, amikor már magamban is megfogalmazom. Amikor pedig valakinek elmondtam, hogy szeretem, akkor jöttem rá, hogy úristen, én eddig is így éltem!” – árulta el a műsorban Pamela.

Szavaiból egyértelműen arra lehet következtetni, hogy Berki Krisztiánról beszél, akivel nemrégiben végleg lezárta kapcsolatát.

Azt, hogy Pamela mondta ki a szakítást, már eddig is lehetett sejteni, de a műsorban elhangzottak igazolják a feltételezést.

„Amikor már nem szívesen vagy vele, azt várod, hogy elmenjen otthonról, idegesítenek a dolgai, szerintem az már annak a jele, hogy nem vagy szerelmes” – jelentette ki a modell.

(Ripost)

Nincsenek megjegyzések