Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Most végre beleshetsz Gergely Róbert otthonába. Nem semmi, ami ott van

Ilyen körülmények között él...
Folytatódik a Pimaszúr átcuccol, ezúttal Gergely Róberthez látogatnak el Papp Gergőék. A színész-énekes a magánéletébe is bepillantást enged, feleségével, Timivel örömmel mesélnek érdi otthonukról is, amelyről úgy érzik, hogy szinte rájuk lett szabva, annyira tökéletes. Az érdi kertes házat megelőzően sok fejtörést okozott nekik a lakás kérdés - írja a Blikk.

– Szerintem mikor Magyarországon abban a cipőben jártak, és még járnak is sokan, hogy ezzel a svájci hitellel szembesültünk, hogy ez hogy lesz… Most éjjel-nappal azért fogunk dolgozni, hogy egy bankot próbáljunk eltartani? Leültem és átgondoltam, hogy ez meddig fog még tartani, hogy fizetek-fizetek és sosincs vége. Akkor leültettem a szűk családom, Timit, a fiamat és elmondtam, hogy baj van. Apa vállalt valamit, az élet pedig úgy hozta, hogy borzasztóan nehéz ebből kikecmeregni. Azt ahol élünk és ami miatt felvettem azt a hitelt, szeretném megszüntetni. A problémát megoldottuk, van egy házunk, veteményesünk, csendünk van – mesélte Gergely Róbert, aki úgy érzi jó döntést hozott akkor, hogy a „vidéki” életet választotta, hiszen óriási szeretetben él feleségével az érdi házban.

Nincsenek megjegyzések