Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szörnyű gyerekkori emlékek: erről még soha nem beszélt Tóth Gabi

Őt is és Verát is rendszeresen bántották.
Gyermekeket érő bántalmazás elleni kapány arca lett Tóth Vera és Gabi. A két énekesnő jó okkal vállalta el a feladatot: előttük sem ismeretlen, milyen kegyetlenek tudnak lenni egymással a gyerekek:

"Mint a legtöbb gyerek, természetesen én is szenvedtem gyerekkoromban az iskolai bántalmazástól, cikizéstől, kirekesztéstől, de nekem nagyon sokat segített a családom. Szerencsés vagyok, hogy van egy nővérem, akivel egy suliba jártunk. Mindig megvédtük és segítettük egymást azokban a durva időszakokban, amikor minket pécéztek ki" - mesélte Gabi a Borsnak, majd azt is hozzátette:

"Nagyon kis visszamaradott, görbe hátú, félős lány voltam. Lehet, hogy azért vagyok most ilyen, mert megedzett az élet. Az iskolában pedig nagyon féltem az iskolatársaimtól: ezek a vidéki csajokmind ilyen nagy, acélos izomzatú lányok voltak. Hatalmas vádli, méretes combizom, féltem tőlük" – magyarázta.

Szerencsére már ekkor is véd- és dacszövetségben éltek Verával: nemcsak nővére védte meg őt, de ő is "leordította azok fejét" akik Verát a súlya miatt cikizték.

(borsonline)

Nincsenek megjegyzések