Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Tommy Lee Jones gyűlölte Jim Carreyt

Jim Carrey bevallotta, hogy Tommy Lee Jones gyűlölte őt, mert híresebb volt nála, amikor közösen forgatták a Mindörökké Batmant.
Carrey még 1995-ben bújt Rébusz bőrébe, ahol Tommy Lee Jonessal együtt keserítették meg a főszereplő életét a Mindörökké Batman című filmben. -Nagyobb sztár voltam. Ez volt a gond - kezdte a történetet az 55 éves színész, akire állítása szerint féltékeny volt Tommy Lee Jones a népszerűsége miatt. A 71 éves színész Batman másik nagy ellenfelét, Két-Arcot keltette életre, de az ő alakítása közel sem volt olyan népszerű, mint Carreyé, ami zavarhatta a színészt.

Az egész akkor derült ki, amikor Jim meglepte őt vacsora közben.

- Egy étteremben voltam épp, amikor a pincér odaszólt, hogy "Hallom, hogy Tommy Lee Jonessal dolgozol együtt! Itt van ő is, épp vacsorázik." Oda is mentem hozzá, majd mondtam neki: "Szia Tommy, mi újság?" Ekkor elvörösödött az arca, mint akinek 24 órája csak ezen jár az esze, majd felállt. Szinte remegett. Biztos, hogy a fejében meggyilkolt engem vagy valami hasonló. Azt mondta nekem: "Gyűlöllek. Egyáltalán nem kedvellek." Mondtam is neki, hogy "Jesszusom ember mi a bajod?" Fel is emeltem magam elé egy széket,de ez nem volt a legokosabb ötletem. " Nem bírom elviselni a bohóckodásodat" - vágta a kanadai komikus fejéhez a színész, aki úgy véli, hogy frusztrálta a szerepe Jonest, akihez nem passzolt a Két-Arc karaktere.

Nincsenek megjegyzések