Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

20 kilót fogyott az RTL sztárja

Az Éjjel-Nappal Budapestben Hannát ostromló jóképű tinédzser bizony nem volt mindig ennyire sportos. Karesz még évekkel ezelőtt is több mint száz kilót nyomott, ám eldöntötte: változtat az életmódján.

Nehéz elképzelni, pedig igaz, Éjjel-Nappal Karesz pár esztendeje még több mint száz kiló volt. A fiúnak számos problémát okozott is már a túlsúlya. Orvosai kezdődő betegségek tüneteit fedezték fel rajta, ráadásul a magánélete sem úgy alakult, ahogyan szerette volna. "Imádok enni - ismeri el a Storynak. - Szeretem kiélvezni az ízeket, és ennek sajnos megvan a hátránya is. Két-három éve még bőven vertem a mázsát, ami azért is zavart, mert nehéz volt nyitnom a lányok felé... Sokszor faramuci kalandokba keveredtem, ráadásul az orvosok is fogyókúrát tanácsoltak, ezért úgy határoztam, hogy életmódot váltok".

Karesz elkezdett egészségesen táplálkozni és sportolni, és az intenzív diéta egy év alatt meg is hozta a remélt eredményt. A fiú a saját maga által kialakított szigorú szabályokat betartva, húsz kilótól szabadult meg. "Sokkal egészségesebb vagyok - mondja. - Régebben gyakran fájt a térdem és a bokám, de mára a panaszaimat mintha elfújták volna. És bevallom, azt is élvezem, hogy a lányokat illetően sokkal-sokkal jobb már a helyzetem. Amióta ledobtam a felesleget, sokkal magabiztosabb vagyok, és már nem okoz gondot megszólítani valakit. Na és végre le tudok menni úgy a strandra, hogy nem kell szégyenkeznem a hájas testem miatt. Ki is használom az 'új Kareszt', és amikor csak tehetem, rohanok a Balatonhoz..."

Forrás: Story Online