Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Apja hírneve miatt sztornózná filmjét Zámbó Krisztián

Bár még forgatókönyv, pontos tervek és sztori sincs, Zámbó Krisztián már most elgondolkozott rajta, hogy le kéne fújni az életéről szóló filmet – írja a Blikk. Annyi biztos, hogy a filmet Novák Emil akarná rendezni, de nem tudnak túljutni az egyeztetéseken. "Megkaptam az előszerződést Elődtől, de a fene tudja, akarom-e ezt az egészet egyáltalán.

Nagyon meg kell nekem rágnom ezt a dolgot, hiszen én viszem vásárra a bőrömet, én teregetném ki újra a szennyest az emberek elé. Felteszem a kérdést: megéri ez nekem újra? Félő, hogy csak lejáratnám apám nevét, a Zámbó nevet, a családomat és magamat. Ráadásul a közeljövőben egy nagy dobásra készülök, és egy ilyen mozifilm keresztülhúzhatná a más irányú terveimet" – avatta be az újságot kételyeibe Zámbó, aki ezek szerint például az X-Faktort még nem érezte lejáratásnak.

Forrás: Velvet.hu