Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Börtönben született a sikeres üzletasszony

Carla Galli néven írja sikerkönyveit, vezeti tréningjeit. Barátainak azonban csak Galina. Bármibe kezdett, illetve kezd az életben, sikeres. Pedig egy kijevi börtönben született abban az időben, amikor az akkori Szovjetunióban nagyon könnyű volt a rendszer ellenségeként börtönbe vagy akár munkatáborba kerülni.

Elég volt egy rosszindulatú szomszéd, egy gonosz házfelügyelő, egy irigy beosztott ahhoz, hogy az embert letartóztassák. Így járt Galina állapotos édesanyja, akit kenyérgyár-igazgatóként ítéltek el feketézés vádjával.

- Anyám, miután engem világra hozott, a börtönben tej helyett csak vizet kapott. Hat hónapos voltam, amikor elfogták az igazi bűnöst, azt az embert, aki ellopta azt a szállítmányt, amelynek eltüntetése miatt anyámat bezárták. Akkor Kijevben nagyon nehéz volt az élet, nyolcévesen beadott a kínai iskolába, kollégiumba. Ott is érettségiztem. A kínai nyelvnek később sok hasznát vettem. Nemcsak a kínai gondolkodásmódot, a kínai írásjeleket, filozófiát, a Tao bölcsességét ismertem meg ott, de sokféle embert is, akik különböző nemzethez tartoztak - mondja Carla Galli, aki a Kiskegyed újságírójának mesél magánéletéről, szerelmeiről, akik által Magyarországra került és arról, hogy ma már nem elismerésért, nem pénzért dolgozik elsősorban.

- Hivatásomnak tekintem sikerhez segíteni az embereket. Ha kell, családalapítással, személyes tanácsadással, neurolingvisztikával. Minden olyan módszerrel, amelyet az elmúlt húsz évben megtanultam és tökélyre fejlesztettem - hangsúlyozza Carla Galli író, NLP mester, tréner, szervezetfejlesztési szakember.

Forrás: Stop.hu