Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

A Dallas sztárja képtelen feldolgozni Jockey halálát

A Dallas című világsikerű tévésorozat sztárját, Linda Gray-t rendkívül hosszú együtt töltött idő, számtalan élmény, pótolhatatlan barátság kötötte a Jockey-t játszó színészhez. Larry Hagman nyolcvanegy éves korában, rákban hunyt el. Halála után a színésznő úgy érzi, képtelen feldolgozni azt a sokkot, amit jó barátja távozása okozott.

- Nehezen nyílok meg az emberek előtt. Ahhoz, hogy valakit a bizalmamba engedjek, hosszú idő és rengeteg türelem kell. Benne már az első pillanatban megbíztam. Éreztem, hogy sok közös van bennünk, tudtam, hogy rokonlelkek vagyunk. Kibeszéltük a kapcsolatainkat, a kudarcainkat, fájdalmainkat, és természetesen az örömöket is. Nem volt tabu, mindent megvitattunk, és megkönnyebbülten tértünk haza a fárasztó forgatásokat követő beszélgetések után. Soha nem tekintettünk egymásra másként, mint barátra, nagyon különleges és pótolhatatlan társra - hangsúlyozta Linda Gray, aki úgy érzi, képtelen elengedni Larryt, hiába van tisztában vele, hogy ez lenne a helyes út.

- Amikor novemberben értesültem a haláláról, olyan érzés volt, mintha megsemmisültem volna. Ezt annak tudom be, hogy volt és talán van is köztünk egy soha el nem múló kapocs, kötelék, ami összeköti a lelkünket, gondolatainkat. Erős nő vagyok, de elvesztettem egy olyan embert, akire családtagként tekintettem. Már sosem leszek ugyanaz az ember, mint a tragédia előtt - mondta Linda Gray, aki hetente egyszer egy szál fehér rózsával tiszteleg Larry Hagman emléke előtt.

Forrás: Stop.hu