Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Damu húga kiakadt az aktfotókon

Durvának nevezte azokat az aktfotókat Damu Roland húga, amelyek bátyja újdonsült feleségét ábrázolják meztelenül.

A jelenleg börtönbüntetését töltő színész húga, Ági már azt sem értette, miért ez a sietség az esküvővel, most azonban kiakadt a Damu Roland újdonsült feleségéről készült meztelen fotókon.

"Nem tudom, mennyire őszinték egymással, és az is igaz, Rolinak semmi köze ahhoz, korábban mi történt Edinával, de azért ez már durva. Rólam például nincsenek ilyen képek, én ettől sokkal konzervatívabb vagyok, el is szégyellném magam egy ilyen helyzetben. És furcsa lehet egy olyan szituáció is, ha Rolinak például barátai mesélnék: tegnap láttam a feleséged aktképeit. Azért vannak határok szerintem. Nem tudom, elmesélte-e ezt neki Edina az esküvő előtt, én csak remélem" - mesélte a Borsnak Ági.

Forrás: Story Online