Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hujber: Csaltam, de büszke vagyok

Amióta elvégeztem az iskolát, folyamatosan tanulok és továbbra is úgy gondolom, hogy semmilyen foglalkozáshoz nem kell papír - kezdte Joshinak a színész, aki pár héttel ezelőtt ismerte be Szily Nórának, megvette az érettségijét, diplomamunkája pedig plágium, valamint hogy feleségével nyitott kapcsolatban élnek

- A társadalom szerint csaltam, de én büszke vagyok erre. Tele van a TV2 olyan friss kapcsolatokkal, amik megcsalásból születtek. Ezek az emberek boldogok, szeretik egymást, de megcsalással indult.

Mondhatnám azt, amit József Attila, hogy én egész népemet fogom nem középiskolás fokon tanítani. Ugyanis még ez is megeshet, de nem vagyok néptanító - tette hozzá Hujber.

Forrás: Stop.hu