Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Meggyógyult Horváth Éva

Kiderült mi gyötörte eddig a műsorvezetőt.

Horváth Éva eddig orvostól orvosig járt, hogy kiderüljön miért gyötrik folyamatos rosszullétek.

"Most már szerencsére jól vagyok, de nagyon sokáig fájt a hasam. Számos vizsgálaton átestem, de egyszerűen nem jöttünk rá, mitől érzem magam rosszul. Kipróbáltam különböző gyógymódokat, de eleinte semmi sem segített, majd megállapították, hogy nemcsak a laktózra, hanem a tejfehérjére, illetve a gluténre és mindenféle búzára, rozsra is érzékeny vagyok. Csak a laktózról (tejcukor) tudtam" - mesélte a Blikknek Éva, aki azonnal életmódot váltott és több könyvet is elolvasott a paleo étkezéssel kapcsolatban.

Forrás: Story Online