Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Gálvölgyi János villamoson nyaral

A parodista idén lett igazi városnéző turista. A villamosos városnézésről nemrég hallott először, el is határozta, hogy idén kipróbálja.

Gálvölgyi János színészként bejárta már szinte egész Magyarországot, idén viszont úgy döntött, visszatér azokra a helyekre, amelyek nagyon tetszettek ugyan neki, de nem volt ideje bebarangolni őket.

"Szegeden többször is játszottam már és bár gyönyörűnek találtam a várost, nem volt időm alaposabban megnézni. Idén úgy döntöttem, a feleségemmel együtt felkerekedünk és alaposan megnézzük a várost. Hatalmas élmény volt, négy napot töltöttünk ott. Nemsoká Gyula következik, és azt tervezzük, hogy bejárjuk egész Magyarországot, hiszen csodálatos helyek vannak itthon is. Természetesen a külföldi városok sem maradhatnak ki, Prágában egy igazi villamosos városnézést próbáltunk ki. Villamossal szeltük át a várost és csak olyan helyen szálltunk le, ahol nem nagyon voltak turisták. A külföldi városokat tekintve egyébként London-mániás vagyok, ott többször is voltam és New Yorkba is visszamennék még, ott eddig egyszer jártam, de hatalmas élmény volt" - mesélt nyári kalandjairól a StoryOnline-nak Gálvölgyi János, aki nemrégiben szőrös mellkast is villantott a Heti hetesben.

Forrás: Story Online