Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Rátámadtak Kállay-Saundersre a fajgyűlölők

Egy klip forgatásán használt sportkocsi miatt borult ki a bili. Eszement alakok gyalázzák a neten, mert úgy gondolják: színes bőrű ne feszítsen luxusautóban. Az énekes döbbenten áll a történtek előtt - írja a borsonline.hu

– Túl nagyképű lett, Elszállt a sikertől, Tűnjön el az országból ez a pofátlan néger! – ilyen és ehhez hasonló véleményeket olvashatott magáról a minap Kállay-

Saunders András saját rajongói oldalán.

Néhány látogató haragját egy olyan fotó váltotta ki, amelyen az énekes méregdrága sportkocsiban látható.

– Mindenki azt gondolta, hogy az enyém az autó, holott még a pontos típusát sem tudom – fakadt ki a Borsnak Kállay. A volt megasztárost elszomorította, hogy egy fotó ilyen indulatokat válthat ki.

Sokan azt hitték, hogy az énekes saját autójával kérkedik

– A képet azért tettem ki az oldalamra, mert szerettem volna beszámolni a klipforgatás minden pillanatáról, amíg Svédországban voltam. Nem volt szándékomban menőzni vele, hiszen ez éppen egy jelenet a klipből, amit lefotóztunk. Meglepett, hogy még mindig vannak olyanok, akik egy ilyen képre is rosszindulatú megjegyzéseket írnak, például hogy beképzelt vagyok vagy nagyképű, meg húzzak haza, amikor Budapest az otthonom és itthon vagyok – sorolta András.

– Bevallom, elsőre rosszulesett, de hamar rájöttem, hogy nem szabad az unatkozó, rosszindulatú embe-rekkel foglalkozni. Én tudom, hogy nem villogni akartam a képpel, és ezt azok a rajongóim is tudják, aki szeretik a zenémet és engem. Szerencsére ők többen vannak.

Az énekes kedvét a rosszindulatú hozzászólások sem tudták elrontani, boldog, hogy leforgathatta új dalának video-klipjét Svédországban, sőt már most a következőn dolgozik.

Sorelt nem érdeklik a beszólogatók

Kembe Sorelt már egyáltalán nem érdeklik a gyűlölködők, de szerencsére mostanában nem találkozott rosszindulatú megjegyzésekkel.

– Már nagyon rég nem fordult elő velem ilyen. Régebben volt rá példa, akkor sem izgattam fel magam ezen különösebben. Szomorú, hogy van, akivel még mindig történik ilyen, de egyszerűen el kell engedni a fülünk mellett – tette hozzá a Jóban Rosszban színésze.

Joshi: boldogok a lelki szegények

A Mokka műsorvezetője szerint csak a pozitív és építő jellegű kritikákat érdemes meghallgatni.

– Nekem nincs rajongói oldalam, ahol ilyen hozzászólásokat kaphatnék, de a megjelenő cikkek alatt szoktam látni olyan fórumozókat, akik a származásom miatt ítélnek el. A Biblia az ilyen emberekre mondja, hogy boldogok a lelki szegények – jegyezte meg Bharat, aki nem veszi fel a név és arc nélkül kommentelők bántásait.

– Legtöbbször az emberek szeretetével találkozom, és ez a legfontosabb.

Forrás: Borsonline