Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szabó Győző lánya udvarlójával nyaralt

Egyiptomban nyaralt a népszerű színész, aki nemcsak lányát, de annak udvarlóját is elvitte a napsütötte afrikai országba.

A színész liberális szülőnek tartja magát és egyáltalán nem okozott neki gondot, hogy 16 éves nagylánya barátját is magával vitte Egyiptomba. Győző az RTL Klub reggeli adásában mesélt a közös nyaralásról, ami rendkívül jó hangulatban telt.

"Számomra nem okozott gondot ez a szituáció, hiszen az élet rendje, hogy a lányom felnő és párt választ. Amikor megbeszéltük, hogy Egyiptomba megyünk, mondtam, hogy hozhatja a barátját is. Az elvem az élni és élni hagyni, ebbe pedig ez a közös út belefért. Sokan mondják, hogy túl liberális szülő vagyok, de szerintem ez így normális. A sráccal nagyon bírjuk egymást, jól elvagyunk és ugyanolyan laza, mint én. Nagyon szeretek búvárkodni és rég nem tudtam elmenni egy rendes merülésre. Azért esett a választásunk Egyiptomra, mert a Vörös-tenger igazi búvárparadicsom. Két napot egy hajón töltöttünk és végre sikerült kipihennem magam" - mesélte Győző.