Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szily Nórának bűntudata volt

Szily Nóra az élethosszig tartó tanulásban hisz. A műsorvezető a nyarat is aktívan tölti, az RTL Klub 8:08 - Minden Reggel című műsorában elárulta: újra belevágott az angolba

- Május tájékán, amikor tudtam, hogy előre leforgattam a műsoraimat és bár írnom kell a nyári interjúkat, de mégis lazább a nyaram - nem tudom végigutazgatni, azt nem tehetem meg -, kitaláltam, hogy a szellememnek egy másfajta pihenés lehet a kihívás. Évek óta bűntudatom volt, hogy elég rozsdás az angolom, ezért úgy döntöttem, hogy heti háromszor négy órában gyötröm az agyamat azzal, hogy az angoltudásomat felhozzam - kezdte a reggeli műsorban Szily Nóra, aki elárulta: diák hangulata van.

- Nagyon élvezem, ahogy napról napra egyre jobban aktivizálódik. A fiaimat pedig szórakoztatja. Ők nagyon jól beszélnek angolul és én időnként őket kérdezem. Szerintem nekik egy jó szerep, hogy végre ők valamiben kioktathatják az anyjukat - mosolygott Szily Nóra, aki nemcsak tanul, de olvas, angol szöveget hallgat és leckét is ír.

Forrás: Stop.hu