Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Vizsgálja az egyetem Hujber Feri plágiumát

Nem csitul a botrány Hujber Ferenc színész körül. Míg igazgatója és kollégái kiállnak érte, a Színház- és Filmművészeti Egyetem vizsgálódik, addig Hujber nevet az egészen.

Hujber Ferencnek szembe kell néznie kijelentéseinek következményeivel. Mint ismert, a színész Szily Nórának adott interjújában bevallotta, hogy az érettségijét vásárolta, az egyetemi szakdolgozatát pedig másolta.

A Színház- és Filmművészeti Egyetem a következő közleményt juttatta el lapunkhoz az üggyel kapcsolatban. „Magyarország egyetlen oktatási intézménye sincs felkészülve arra, hogy okiratok eredetiségét, hitelességét vizsgálja. Más szerveknek van jogosítványa és lehetősége arra, hogy bűncselekmények felderítésével, vizsgálatával és az esetleges büntetőjogi felelősségre vonással foglalkozzanak. Ennek megfelelően az egyetem a szükséges lépéseket megteszi, a plágium gyanúját vizsgálja, és a vizsgálatok eredményéről a fenntartót értesíteni fogja.”

Ugyanakkor Hujber Ferenc mellett sokan kiállnak. Igazgatója, Szirtes Tamás is.

– A színésznek nagyon fontos a diploma, de nem egy papír tesz valakit színésszé. Természetesen nagy érdeklődéssel várom, hogy lesz-e vizsgálat, és ha igen, milyen eredményt hoz. De addig is Hujber Ferenc jelenleg a Spamalot című darabban szerepel nálunk kiválóan, és a következő évadban is számítunk rá. Ő nagyszerű színész és kolléga – mondta lapunknak a Madách Színház direktora.

Hujber Ferenc a botrány ellenére is nyugodt.

– Az egyetem plágium miatt indít vizsgálatot? Hát, most nagyon nevetek. Nem olvastam Schmitt Pál szakdolgozatát, de szerintem jobban meg tudnám védeni, mint ő - mint ismert, a volt köztársasági elnök a plágiumbotrányába bukott bele. Most hívott Fenyő Iván, aki gratulált, amiért mindezt elmondtam. Eddig csak pozitív visszajelzést kaptam mindenkitől, de nem gondolom, hogy nemzeti hős lettem – ironizált a színész.

Forrás: borsonline.hu