Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Zoltán Erika: soha többé nem válok

Meg lehet könnyíteni a válás feldolgozását? A témáról beszélt Zoltán Erika is az RTL Klub 8:08 - Minden Reggel című műsorában, ahol elárulta: ő többet nem akar válni.

- Egy váláson vagyok túl és soha többet nem válok. Szerintem borzasztó fontos az, hogy ki volt az, aki el akart válni. Az én esetemben nagyon jó emberi kapcsolat volt az, amiből kiléptem azért, mert beköszöntött a nagy Ő és az igazi szerelem. Úgy éreztem, hogy tovább kell, hogy lépjek az életemben és meg kell próbáljak egy új dimenziót - kezdte a reggeli műsorban Zoltán Erika, aki elárulta: ő lépett ki a házasságból.

- Mivel az én első férjem nagyon jó ember volt és nagyon jó barátok voltunk és maradtunk a mai napig, meg tudtam vele beszélni, meg tudtam vele értetni, hogy akármennyire is szép volt, jó volt, jött az életembe egy új út, amit ki kell próbálnom. Ha nem próbálom ki, az életben nem tudom meg, hogy boldogabb leszek-e, mint ahogy gondolom - árulta el az énekesnő.

Forrás: Stop.hu