Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Ada sorsszerűnek tartja a lehetőséget

Ada amióta újra televíziózik, csak úgy sugárzik a boldogságtól. A Reflektor háziasszonyának ikerfiai, Bence és Bálint ősszel a második osztályt kezdik.

- Nagyon büszke vagyok a fiaimra, mert szépen teljesítettek, szinte kitűnő lett a bizonyítványuk. Azt nem mondanám, hogy izgatottan várják az új tanévet, de nincs semmi különös problémájuk azzal, hogy ősszel újra becsöngetnek és irány az iskolapad! Szerintem inkább a társaság, az osztálytársak hiányoznak nekik. De addig is még élvezzék a nyarat. Az iskola végét követően egy hónapot töltöttek a szüleimnél Angliában, most pedig éppen a Balatonnál vannak - meséli Ada, akit tavasszal váratlanul ért az RTL Klub felkérése, hogy menjen el egy castingra.

- Amikor megkerestek, akkor csak pár nap eltéréssel ért véget a munkám egy cégnél, ahol korábban dolgoztam. Mondhatjuk úgy is, hogy sorsszerű volt ez a lehetőség, és azt is elárulhatom: öt hónapja végre újra boldog vagyok, mert visszatérhettem a képernyőre - hangsúlyozza a mindig mosolygós műsorvezető.

Forrás: Stop.hu