Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Hamilton nem bánta meg

Mint ismeretes, a brit Lewis Hamilton nyerte a 28. Forma-1-es Magyar Nagydíjat. Ez volt a negyedik győzelme a Hungaroringen. Pedig sokan úgy gondolták, hogy a karrierjét veszélyeztette azzal, hogy a McLarentől a Mercedeshez igazolt.

- Büszkeséggel tölt el, hogy meg mertem hozni ezt a nagy döntést. Akárki akármit mond, én ezt komolyan végiggondoltam, és most, hogy látom, milyen eredményes csapat vagyunk, semmit nem bántam meg - nyilatkozta a hot! magazinnak Lewis Hamilton, akit nem különösebben érdekel mások véleménye.

- Apukám például soha nem fogadta el a tetoválásomat, de nekem nincs szükségem arra, hogy mások mondják meg, mit tehetek, és mit nem. Ha valamit elhatározok, akkor nem kell nekem sem a média, sem a csapatom, sem a családom beleegyezése. Ha pedig valaki nem hajlandó elfogadni engem olyannak, amilyen vagyok, akkor az az ő problémája, és nem az enyém - magyarázta Mogyoród négyszeres bajnoka, aki öt év után szakított Nicole Scherzinger énekesnővel.

- Jelenleg egy nagyon nehéz időszakon megyek keresztül, hiszen elvesztettem egy embert, aki igazán fontos volt az életemben. Próbálok túllépni rajta, de ez egyelőre nem megy olyan könnyen - árulta el Lewis Hamilton.

Forrás: Stop.hu

Próbálja ki Ön is az Alizetics Testszépítő és Egészségmegőrző Tornát.