Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Izzadás ellen botoxolják az X-faktoros hónalját

A Blikk címlapján Gyurcsik Tibor, X-faktoros feszít, ahogy épp hónalját injekciózzák, pontosabban botoxot kap. "A munkám miatt rengeteget vagyok színpadon, és bizony igen kellemetlen, amikor azzal szembesülök, hogy egy folt éktelenkedik a ruhámon a hónom alján. Nehéz volt kiválasztani a megfelelő pólót vagy inget, ami éppen olyan anyagú és olyan színű, hogy ne látszódjon rajta az izzadtság. Megelégeltem, hogy semmi nem használ, utánanéztem, mi segíthetne, és akkor találtam rá erre a lehetőségre.

Úgy voltam vele, hogy belevágok. Beszéltem erről jó barátommal, Kocsis Tibóval is, aki megnyugtatott, hogy ma már ez egyáltalán nem ciki. Én sem gondolom annak " - mondta a lapnak Gyurcsik. És akkor most mindenki gondolkodjon el egy kicsit a hallottakon.

Forrás: Velvet.hu

Próbálja ki Ön is az Alizetics Testszépítő és Egészségmegőrző Tornát.