Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Színészlegendával áll színpadra Dér Heni

Dér Heni régóta dédelgetett álma válik valóra: színházi főszerepre kérték fel, ráadásul egy igazi színészlegendával állhat egy színpadra - tudta meg a Life.hu.

Heni már több éve tagja Miklós Tibor Rock és Musical Színház Társulatának, ahol több előadásban is szerepelt. Tavasszal felröppent a hír a társulaton belül, hogy szeretnék Henit egy nagyobb szereppel, feladattal is megbízni és az álom most végre valóra vált. Miklós Tibor nagy titkolózás után felkérte Henit, hogy legyen az új Beatles koncert-fantáziajátékának egyik főszereplője.

Heni olyan színészlegendákkal állhat egy színpadon, mint Bodrogi Gyula, Makrai Pál és Nádas György. A darabban a legendás Beatles együttes története elevenedik meg, megidézve a legnépszerűbb dalokat. Heni a darabban Lucyként egy pszichiátriai intézet problémás főnővérének szerepébe bújik, akivel a darabban minden megtörténik, és a legabszurdabb helyzetekbe kerül. "Amikor megtudtam, hogy az egyik főszereplője leszek a Beatles együttes életét bemutató előadásnak, és kiderült, hogy Bodrogi Gyula lesz a színházi partnerem, nagyon nagy kihívásnak tekintettem, mert tisztelem őt. Ugyan régóta ismerem, de még egy darabban, egy színpadon nem játszottam vele. Több szerepében láttam a Nemzeti Színházban, és mindig csodáltam a tehetségét, színészi kvalitásait. Nagyon várom már a jövő héten kezdődő próbákat és a bemutatót is. Most inkább Gyulán leszek, és a strand helyett a főszerepemre koncentrálok" - mondta az énekesnő, aki a Gyulai Várszínházban áll majd színpadra első alkalommal a darabban, augusztus 9-én.

Forrás: Life.hu