Divat

Jelentkezz az ingyenes Aerobix oktatóképzésünkre. A részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot az ITT található jelentkezési lap kitöltésével.

Breaking News

Szekeres Adrient utcabállal lepték meg

Az énekesnőt meglepetés utcabállal lepte meg férje 40. születésnapja alkalmából - tudta meg a Life.hu.

Szekeres Adrien egyáltalán nem sejtette, milyen nagyszabású meglepetéspartira készülnek a szerettei. "Eredetileg egy divatbemutatóra készültünk a férjemmel, Gáborral, de ő titokban lemondta a programot. Amikor indultunk és ő nyitotta az ajtót, fura zene szűrődött be az utcáról, valami induló féle. Kinéztem és színes lampionok lepték el az utcát" - idézte fel a meglepetés első perceit az énekesnő.

"Arcokat nem láttam, mert sötét volt, de egy feliratot el tudtam olvasni, amin az állt " az élet 40 felett kezdődik", majd a zene átváltott a Nem csak a húszéveseké a világra. Próbáltam összerendezni a gondolataimat és felfogni, mi történik velem. Ott álltak a legközelebbi barátaim és a családom az utcán és mindenki énekelt, miközben én bőgtem a színes lampionok között. Utána a házunkban folytatódott a buli és áttáncoltam a 40-be. Éjfélkor jött a köszöntés és az ajándékozás. Gábortól egy Lara Fabian koncertjegyet kaptam, a testvérem pedig egy könyvvel lepett meg, ami tele volt számomra kedves fényképekkel. Örök emlék marad ez a születésnap. Tulajdonképp, mindegy hány éves az ember, ha ennyi szeretetet kap" - mesélte Adrien.
 
Forrás: Life.hu